Hellooou :)
Päätin sit taas kerran aloittaa uudelta pöydältä ja alotin muokkaamaan nuo kuvat photobucketilla.
Mitä mieltä te ootte uudesta ulkoasusta ja kuvista? =) , uutta banneria tulossa myöhemmin kunhan
saan sen sopivan kokoseks.
Ehdotelkaa postausideoita että lähtis "uus blogi" pyörimään :)!
Tänään: Olin koulussa ja oli Ruotsin koe, en nyt tiiä menikö siihen 8 tasolle mitä pyrin, seiskaki riittäis. Empä siihen kyllä hirveesti ees lukenu :D muttajoo. Ei niihin aina jaksa lukee varsinkaa pelie jälkee !
Tässä kohta aattelin syyä kanaa ja riiisiä että jaksaa reenata.
Kovaa reenii vaa nii kyl sielt sunnuntaina voitot tulee viime sunnuntain ei iha tullu :D
ps. mun ja canon eos 550d:n suhde parani tänää ku löysin photobucketin. Oon kokeillu sitä muutaman kerran ja tässä tulos nää ei kylläkään mahtunu siihen banneriiin. Pitää kokeilla sit jottai muuta :p!

Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
kiitos kommenteista <3 :)