Heeelooou :)
Mitä ihmettä just tapahtu ? En saa tänne ladattua uusia kuvia, mut tuolta picasan verkkoalbumeista voi sitten vanhoja ottaa? :D No enköhän mä illalla laita sen kuntoo(:
Muuten,,mitä ihmettä tuli kamala ikävä vaaleita hiuksia ? o: , miks se on muuten aina silleen että kun on blondit niin haluis ruskeet ja sitten kun on ruskeet niin haluis blondit ....:D mikä ongelma! Oon harkinnu vähän et jos päältä blondiks ja alta ruskeeks, mutta toisaalta hiukset sitten blondaamisessa hamppustuis ja muuutenkin kamala työ. Tai sitten alta blondiks (:
Tässä muutama vanha kuva,
ENNEN :
kesä vois tulla jo.


.......nyt :D
Tässäpä nää tais olla !:) Lähen käyttää koiran lenkillä ja nukun sit muutaman tunnin päikkärit , meinaan en kauheen hyvin nukkunu yöllä :(
ps. mitä piditte postauksesta ?=) blondi vai brune ? ps. tasan 2kk 2vko espanjaa(; ja sit maaliskuus uudestaa tykkääntykkääntykkäänn!!
Mitä ihmettä just tapahtu ? En saa tänne ladattua uusia kuvia, mut tuolta picasan verkkoalbumeista voi sitten vanhoja ottaa? :D No enköhän mä illalla laita sen kuntoo(:
Muuten,,mitä ihmettä tuli kamala ikävä vaaleita hiuksia ? o: , miks se on muuten aina silleen että kun on blondit niin haluis ruskeet ja sitten kun on ruskeet niin haluis blondit ....:D mikä ongelma! Oon harkinnu vähän et jos päältä blondiks ja alta ruskeeks, mutta toisaalta hiukset sitten blondaamisessa hamppustuis ja muuutenkin kamala työ. Tai sitten alta blondiks (:
Tässä muutama vanha kuva,
ENNEN :







.......nyt :D
Tässäpä nää tais olla !:) Lähen käyttää koiran lenkillä ja nukun sit muutaman tunnin päikkärit , meinaan en kauheen hyvin nukkunu yöllä :(
ps. mitä piditte postauksesta ?=) blondi vai brune ? ps. tasan 2kk 2vko espanjaa(; ja sit maaliskuus uudestaa tykkääntykkääntykkäänn!!
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
kiitos kommenteista <3 :)