Kyyläksiä

23.11.2012

Lähdetään kauas pois, siellä missä on lämmin

Heeelooou :)

Mitä ihmettä just tapahtu ? En saa tänne ladattua uusia kuvia, mut tuolta picasan verkkoalbumeista voi sitten vanhoja ottaa? :D No enköhän mä illalla laita sen kuntoo(:

Muuten,,mitä ihmettä tuli kamala ikävä vaaleita hiuksia ? o: , miks se on muuten aina silleen että kun on blondit niin haluis ruskeet ja sitten kun on ruskeet niin haluis blondit ....:D mikä ongelma! Oon harkinnu vähän et jos päältä blondiks ja alta ruskeeks, mutta toisaalta hiukset sitten blondaamisessa hamppustuis ja muuutenkin kamala työ. Tai sitten alta blondiks (:

Tässä muutama vanha kuva,

                                                                               ENNEN :





                                                               kesä vois tulla jo.






 
                                                              .......nyt :D

Tässäpä nää tais olla !:) Lähen käyttää koiran lenkillä ja nukun sit muutaman tunnin päikkärit , meinaan en kauheen hyvin nukkunu yöllä :(

ps. mitä piditte postauksesta ?=) blondi vai brune ? ps. tasan 2kk 2vko espanjaa(; ja sit maaliskuus uudestaa tykkääntykkääntykkäänn!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

kiitos kommenteista <3 :)

ihanat lukijat:)

Miten seuraat blogia?